
Събития
Ваканция и СПА Експо София
С русалиите от Петрич се открива Международното изложение в четвъртък от 10:00 часа.
Така се подчертава особената важност на културата, автентичността и силата на корена в представянето на България. Хората на изкуството и културата се включват в изложението с участието на арт галерии, музеи и организации. Сред тях са: Археологическият музей Велики Преслав, Художествените галерии: Жорф Папазов, Ямбол, Казанлък, Русе, Несебър.
Националният дебат за туризма
В изложението участват почти всички български общини, браншови организации и Министерство на туризма.
• 13 февруари, четвъртък | Форум на браншовите организации
10,00 – 13,00 | Зала РИЛА – 1 етаж - ACОЦИАЦИЯ НА БЪЛГАРCКИТЕ ЧЕРНОМОРCКИ ОБЩИНИ - ПРОЕКТ INNOVIMENTOR
11,30 – 13,30 | ЗАЛА ВИХРЕН, етаж 2 - БЪЛГАРСКА ХОТЕЛИЕРСКА И РЕСТОРАНТЬОРСКА АСОЦИАЦИЯ
14,00 – 15,00 | ЗАЛА ВИХРЕН, етаж 2- БЪЛГАРСКА АСОЦИАЦИЯ НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ АГЕНЦИИ
11,30 – 12,30 | Зала РУЕН – 2 етаж- Хотел Експертс БГ Независим хотел или Световен бранд
15,00 – 17,00 | Зала РУЕН – 2 етаж ACОЦИАЦИЯ НА БЪЛГАРCКИТЕ ЧЕРНОМОРCКИ ОБЩИНИ - ПРОЕКТ INNOVIMENTOR
12:00 – 14:00 | 15,00 – 17,00 | ИЗЛОЖБЕНА ЗАЛА 2, Networking Place АСОЦИАЦИЯ НА ЕКСКУРЗОВОДИТЕ В БЪЛГАРИЯ
• 14 февруари 10,00 – 11,00 | ЗАЛА ПИРИН, етаж 1 - БЪЛГАРСКА АСОЦИАЦИЯ ЗА АЛТЕРНАТИВЕН ТУРИЗЪМ
Устойчив туризъм и туристическа политика
Дискусия - България на световната карта
• 14 февруари, петък | ЗАЛА МУСАЛА, етаж 2
10,00 – 12,30 ГОДИШНА СРЕЩА НА НАЦИОНАЛНИЯ БОРД ПО ТУРИЗЪМ
14,00 – 17,30 Винено-кулинарен туризъм: Състояние и перспективи за развитие - МИНИСТЕРСТВО НА ТУРИЗМА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
Къде са представителите на родния туристически бизнес?
Отговорът е, там където е повеля на времето- в дигиталните платформи. Въпросът е:
В ерата на дигиталния маркетинг туристическият бизнес знае ли какво се случва?! Изостава ли от съвременността и може ли да се възползва от категоричните ползи на глобалното и регионално дигитално пространство?!
14 февруари, 14,00 – 15,00 | ЗАЛА ПИРИН, етаж 1 TravelLine Bulgaria
Global TRENDS 2020 с Ключови акценти Think Digital - be active. Повече директни продажби с Google Hotel Ads. Персонализация в хотелския бизнес. TravelLine е Tехнологичен Партньор на Google Hotel Ads!
Балкани
На Изток ли гледаме или Изтокът вечно се стреми към Запада?!
България без съмнение е порта към Европа за турския бизнес. От друга страна, Турция е №1 дестинация за българския турист. Логично- най-голямото изложбено пространство в Интер експо център е за турското участие с официалното партньорство на град Бурса. Тук посетителите ще намерят гостоприемство, отлична организация и богата палитра от курорти и услуги.
Балканските съседи: Гърция, Северна Македония, Сърбия, Румъния са със силно участие.
Кулинарните туристи
Ще забележат участието на известният ресторант „Лебед“ в Ново село в близост до Петрич, но в Северна Македония,
Ще могат да си сверят графика за кулинарните фестивали в Сърбия
WINE HOUR!
ЗАЛА 2, СЕКТОР С, Щанд 10 . Дегустация на вина от бутикова изба UVA NESTUM
13 февруари 10,00-12,00 | ЗАЛА ВИТОША, етаж 1 АБАКС
НАЙ-ДОБРОТО от чартърните програми до Турция, Гърция, Египет и Мароко /В2В/
МЕЖДУНАРОДЕН ТУР ФИЛМ ФЕСТ „НА ИЗТОЧНИЯ БРЯГ НА ЕВРОПА“
13,14,15 февруари 11,00 – 13,00 | 14,00 – 16,00 | ЗАЛА 1
Най-добрите туристически продукции за 2019, наградени на 17 международни фестивала, представящи дестинации от цял свят.